top of page
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

התוכנות של חברת Siemens Digital Industries Software משמשות בימים אלה את עמותת SpaceIL לטובת עמידה

בחרנו בפורטפוליו של תוכנות ושירותים Xcelerator של Siemens Digital Industries Software כבסיס לתוכנית דיגיטלית הנדסית עבור משימת בראשית2.

הצוות המקצועי של העמותה כבר החל שימוש בתוכנת Simcenter™ 3D ובאמצעותה ניתן יהיה לבצע אנליזות בנוגע להיבטים התרמיים של החללית בתנאי חלל. בימים אלה עורכים בדיקות שונות על מנת לקבל ממצאים על בסיסם ניתן יהיה לטייב את תכן החללית כך שתעמוד בתנאי החלל הקיצוניים. תוכנת Simcenter™ Amesim™ תאפשר ל- SpaceIL לדמות מערכת פיזיקלית רב-תחומית ולחזות את ביצועיה. תוכנת Capital™ תאפשר את תכנון הצמות של הנחתות, ותוכנת Polarion™ REQUIREMENTS™ תשמש לניהול דרישות התוכנית.

על מנת לצלוח את המשימות השאפתניות בסביבה כל כך מאתגרת, היה צורך בבחירת פלטפורמה נכונה שתאפשר לבצע סימולציות ותתמוך בתכנון בניית החללית לפני השקעה באבטיפוס וברכישות רכיבים.

SpaceIL בחרה ב-Siemens Xcelerator מכיוון שניתן להשתמש בו כדי ליצור סימולציה דיגיטלית של החללית. שימוש בטכנולוגיית ה- Twin digital תוכל לעזור לדמות, לחזות ולייעל את התכנון והייצור לפני השקעה באבטיפוס ורכישת רכיבים.

משימת ״בראשית2״ מתוכננת לשבור מספר שיאים בהיסטוריית החלל העולמית ביניהם: נחיתה כפולה על הירח במשימה אחת; נחיתה בצד הרחוק של הירח (עד היום רק סין הצליחה לנחות שם); בנוסף, חללית האם מתוכננת למשימה ארוכת טווח של מספר שנים ותהווה פלטפורמה לפעילות חינוכית מדעית בארץ ובעולם, באמצעות חיבור מרחוק, אשר יאפשר לתלמידים ממדינות שונות להשתתף במחקר מדעי בחלל העמוק.


לדברי בועז בודניק, מנהל הפעילות העסקית של סימנס תוכנה בישראל: "אנו נרגשים לעזור לעמותת SpaceIL במשימתה החדשה לירח. בתעשייה הזו, אתה מקבל רק הזדמנות אחת לעשות את זה נכון בפעם הראשונה. באמצעות טכנולוגיית ה-Digital Twin שלנו, סימנס Xcelerator תאפשר לעמותת SpaceIL להשיג את המטרה השאפתנית שלה", עוד הוסיף: "שיתוף הפעולה לא רק יסייע ל-SpaceIL להשיג את מטרתה להיות הארגון הראשון שנוחת משני צדי הירח, אלא הוא יעזור להבטיח את מעמדה של ישראל כמדינה הרביעית שניסתה לנחות על הירח. גאים להיות חלק מכך".


לדברי שמעון שריד, מנכ"ל SpaceIL: "אנו נרגשים להשתמש ביכולות המתקדמות של סימנס ולעבוד יחד עם סל הכלים שיסייעו לנו לצלוח את משימת בראשית2".


חברת Siemens Digital Industries Software מובילה לשינוי המאפשר ארגון דיגיטלי שבו הנדסה, ייצור ועיצוב אלקטרוניקה מביאים את המחר. הפורטפוליו של Xcelerator עוזר לחברות, מקטנות ועד גדולות, ליצור ולמנף תיאומים דיגיטליים המספקים תובנות חדשות, הזדמנויות ורמות אוטומציה כדי להניע חדשנות ולהשיג יתרון תחרותי. למידע נוסף אודות מוצרים ושירותים של Siemens Digital Industries Software


bottom of page